BMW 518d (01/2013 – 01/2016) Diesel 2.0 – 150-BHP – 112-KW BOSCH EDC17C50 – Car
BMW 518d (01/2013 – 01/2016) Diesel 2.0 – 150-BHP – 112-KW BOSCH EDC17C50 – Car
Parametry | Oryginał | Stage 1 | Stage 2 |
---|---|---|---|
Moc (Hp) | 150 | 197 | 217 |
Moment (Nm) | 330 | 450 | 495 |
Informacje o pojeździe
Pojazd: Samochód |
Marka: BMW |
Rok: (01/2013 - 01/2016) |
Model: 518d |
Paliwo: Diesel |
Silnik: 2.0 - 150-BHP - 112-KW |
Oznaczenie silnika: B47D20A |
Informacje o Ecu
Silnik Ecu: BOSCH EDC17C50 |
Lokalizacja ECU: Pod maską, na grodzi |
Lokalizacja OBD: Powyżej pedałów |
Narzędzia
KESSV2: OBD - tylko VR/ID |
Kess V2 Protokół: 628 |
Kess V2 Instrukcja: ENU_L_EDC17_BMW_GPT |
Protokół KTAG: 668 |
KTAG Instrukcja: ENU_L_EDC17_BMW_GPT |
AUTOTUNER: OBD/Boot/Bench |
X17: OBD/Boot/Bench |
CMD: OBD/Boot/Bench |
Dostępne rozwiązania
DPF: Tak | EGR: Tak |
ADBLUE: Tak | PRZEPUSTNICA: Tak |
HOT START: Nie | DRUGI OBIEG POWIETRZA: Nie |
DTC: Tak | EVAP: Nie |
HARDCUT: Tak | POP & BANG: Nie |
KLAPA NA WYDECHU: Nie | GPF OFF: Nie |
TQM: Tak | OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI: Tak |
START STOP: Tak | DECAT: Nie |
PRZEPŁYWOMIERZ: Nie | CZUJNIK BOOSTU: Nie |
WYŚWIETLACZ SPORTOWY: Tak | KLAPY WIROWE: Nie |
LAUNCH CONTROL: Nie |