Montaż kompresora Whipple Ford Mustang GT/CS
Firma Whipple złamała wiele rekordów swoim systemem doładowania do S550, posiadając tytuł najmocniejszego, najbardziej zaawansowanego systemu doładowania dostępnego na rynku. Jak widać nie byli usatysfakcjonowani, i stworzyli całkowicie nowy system od podstaw. Rezultaty mówią same za siebie, zestaw stage2 wg. specyfikacji generować ma 825 KM na kole zamachowym i prawie 900nm momentu.
Zestaw stage2 zawiera pompę paliwową o dużym przepływie, przepustnice 132mm i wyższe doładowanie o 1 psi w stosunku do stage1. Nowy, bezpośredni system doładowania wyposażony jest kompresor 5 generacji, dwu śrubowy. Konstrukcja znacząco różni się od generacji 3 i 4. Całkowicie nowa kombinacja wirników 3/4 vs. poprzednia 3/5, inna konstrukcja dolotu i wylotu, zwiększona średnica.
W zestawie znajdziemy również nowy dwurdzeniowy intercooler, wiązkę IAT2 i czujnik, zestaw pasków i rolek wraz z regulowanym napinaczem.
Samochód otrzymał również przednie światła led i tylnie światła z sekwencją vland. Wykonaliśmy konwersję nawigacji SYNC3 na Europę. Mustang został też nauczony właściwego języka. Dodatkowo, uruchomiliśmy moduł telematyki uzyskując dostęp poprzez aplikację Ford Connect a także uruchomiliśmy Internet w samochodzie wraz z hotspotem.
Na koniec detailingiem zajeli się chłopaki z Cleen Works.